Tapahtumakalenteri

Yhteispohjoismainen työväen musiikkijuhla NASOM 2022
Helsingissä 9.-12.6.2022
Tapahtuman ilmoittautuminen on käynnissä 15.3.2022 asti. Sitova ilmoittautuminen tehdään sähköisellä lomakkeella.

Lisätietoja tapahtumasta NASOMin internetsivuilla.

Aitoon musiikkikurssit 2022
28.6.-5.7.2022
28.6.-5.7.2022 Puhallinleiri kaikenikäisille ja -tasoisille puhallin- ja lyömäsoitinten soittajille sekä soittoharrastustaan aloittaville. Leirillä on mahdollisuus soittaa neljässä eritasoisessa puhallinorkesterissa. Kapellimestareina toimivat Juha Törmä (A-orkesteri), Marja Ikonen (B-orkesteri) ja Janne Ikonen (C- ja D-orkesterit). Puhallinleirin opetuksen pääpaino on orkesterisoitossa, ja lisäksi leirillä saa henkilökohtaista opetusta omassa instrumentissaan.

28.6.-5.7.2022 Kapellimestarien perus- ja mestarikurssit, kouluttajina Juha Törmä (mestarikurssi) ja Marja Ikonen (peruskurssi)

28.6.-3.7.2022 Kuoronjohtokurssi kuoronjohtajille ja varajohtajille, kurssille voi tulla myös ilman aiempaa johtamiskokemusta. Kurssin kouluttajina toimivat Markus Yli-Jokipii (kuoronjohto) ja Leila Saari (laulu).

1.-3.7.2022 Hyvinvointia äänelle -kurssi: äänen- ja kehonhuoltoa kuorolaulajille, kouluttajana Jutta Holmberg.

Kurssit järjestetään Anna Tapion ja Aitoon kouluilla Aitoossa, Pälkäneellä.

Ilmoittautuminen kursseille alkaa maaliskuussa (vko 10).
Lisätietoa: http://musiikkiliitto.fi/index.php/fi/tapahtumat/musiikkikurssit

STM Karjalan Piiri kuoroleiri
20.-21.8.2022 Imatra kesäkoti Hakalassa

Sitova osallistumismaksu 25 €, majoitus ja ruokailu maksetaan etukäteen, majoituspaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
Alue on varattu kokonaan leiriläisten käyttöön ja laulamisen lisäksi ohjelmassa on uimista, saunomista, makkaranpaistoa, arpajaisia ja kenties myös tanssia ja karaokea.

Seuraa tiedotteita!